sniadanie

W pracy lub szkole konieczne jest skupienie przez wiele godzin. Koncentracja i zachowanie dobrego nastroju jest konieczne, by wszystkie obowiązki zostały wykonane z łatwością, a dzień minął bez zbędnego stresu. Do zachowania energii i zadbania o niezawodną pracę układu nerwowego konieczne jest zjedzenie drugiego śniadania. Wiele osób jednak zastanawia się, co na drugie śniadanie do pracy lub na uczelnie sprawdzi się najlepiej? Jeśli zawsze masz problem z wybraniem dla siebie posiłków do pracy, to zapoznaj się z naszym poradnikiem. Przygotowaliśmy zestawienie kilku przekąsek które można zjeść w czasie pracy i nauki.

Mieszanka orzechów na drugie śniadanie

Orzechy bogate są w cenne witaminy z grupy B oraz wiele innych składników odżywczych, które są niezbędne do prawidłowej pracy całego organizmu, a w szczególności układu nerwowego. Orzechy na drugie śniadanie doskonale sprawdzają się dla osób, które się uczą lub pracują umysłowo. Zawarte w nich witaminy i minerały dbają o pracę mózgu, wspomagają proces zapamiętywania i przyswajania nowych informacji. Dodatkowo pomagają się skupić i dostarczają energii niezbędnej do pracy. Do małego pudełeczka można wsypać mieszankę ulubionych orzechów i zajadać się nimi w czasie przerwy na drugie śniadanie.

Warto jednak pamiętać, by nie spożywać zbyt dużej ilości orzechów, ponieważ są bardzo kaloryczne, więc nie są polecane osobom, które przebywają na diecie i chcą zrzucić zbędne kilogramy. Najlepiej jeść je kilka razy w tygodniu. To pomysł na smaczne, syte i pożywne drugie śniadanie.

Płatki musli na drugie śniadanie

Kolejnym pomysłem na drugie śniadanie na uczelnię lub do pracy są płatki musli. Istnieje ich wiele rodzajów, więc z łatwością każdy jest w stanie wybrać dla siebie te ulubione. Pyszna mieszanka z płatkami owsianymi, granulkami, czekoladą i orzechami dodaje energii, a co więcej zapewnia długotrwałe uczucie sytości. Musli można jeść bez żadnych dodatków. Doskonale sprawdzają się jako mieszanka z jogurtem, mlekiem lub miodem.

Dodatkowo w czasie pracy nie można zapomnieć o wodzie. To cenny składnik, bez którego organizm nie jest w stanie prawidłowo funkcjonować. Do pracy, szkoły i na uczelnię koniecznie zabierz ze sobą butelkę wody i staraj się regularnie uzupełniać płyny. Stałe nawadnianie organizmu jest niezbędne do zachowania koncentracji i utrzymania energii przez cały dzień.